13.07.2014

indeks kartı 17 / index card 17

Eski bir reklam kartını alıp yüzeyindeki tabakayı soydum. Üzerindeki film boyamaya uygun değildi. 
--------
I took an old advertising card and peeled off the first layer. It was covered with a film and it wasn't appropriate for painting.


Yüzeyi olabildiğince temizledim.
------
I cleaned the surface as much as i could.

Kapağı patladığı için kullanamadığım bir ıstampa mürekkebi vardı. Rengi çok güzel bir gece mavisi.
-----------
There was this endorsing ink of a beautiful night blue shade, with a broken cap, and it was unusued.

Kartın üzerine mürekkebi damlattım.
--------
I dripped the ink on the card.

Sonra üzerine açık mavi pastel ve kuru boya ile karalamalar yaptım. En üste de kırmızı akrilik ile yazı ekledim. Hem şiiri hem de şarkıyı sevdiğim için, birdenbire aklıma geldiği için...
------------
Then i made scribbles on the card with light blue pastel and pencil. I added the text in red acrylics. (uyku kardeşim= my brother in sleep) I like the poem and the song, they popped in my mind all of a sudden...

5 yorum:

  1. Gorgeous use of this week's SOC colors!

    YanıtlaSil
  2. ıstampa mürekkeplerinin kumaş üzerinde dayanıklılığı var mı ki acaba? olsa ne güzel olurdu. bayıldım karta

    YanıtlaSil
  3. Aynı şey benim de aklıma geldi:) Bir parça pamuklu kumaş üzerinde deneyeceğim.Sonucu buraya eklerim mutlaka.

    YanıtlaSil

Merhaba. Zaman ayırıp düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız benim için önemli :)
----------------
Hello. Thank you for making the time to share your ideas. Your comments are important for me :)